Härlig vecka

Måste säga att detta varit den bästa veckan på länge! Elin har varit hemma sen i fredags o vi har hunnit ses en hel del, underbart :) Dessutom har vädret varit kanon, vilket resulterat i två besök på glassiären.
Svägerskan fick med oss till Vårruset i Växjö igår med några av hennes kompisar, 5 km promenad för Elins o min del. Hoppas bara allt är bra med hennes knä idag, så jag inte ställt till det för henne nu :/
Det har blivit en hel del prat om bröllopet förstås eftersom hon ska vara toastmadame, kommer bli kanon alltihop känns det som. Nästa vecka ska jag beställa min klänning, ångrar att jag inte gjort det tidigare. Tar ju 12 veckor o få hem den, så då kommer den ju ca 2 veckor innan bröllopet. Tänk då, om det måste göras nån justering också, o om ingen sömmerska har tid :/
Bokade in mig på brudpaketet igår, så jag fixar allt på samma ställe, hår, smink, påklädning o tilltugg på det. O så får jag dessutom sällskap av Elin såklart :)
Det börjar närma sig nu o jag är såå förväntansfull o glad! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Det har varit en underbar vecka! Så himla kul :) Puss på dig honeypie <3

2012-05-07 @ 23:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0