Torsdag

Jaha, även denna veckan har snart passerat.
Jag har jobbat nu, tisdag o onsdag natt. En natt kvar bara, sen ska jag njuta av lite fredagsmys med familjen imorrn.
Lördag lämnar jag barnen hemma hos mamma o pappa, då jag ska jobba mellan 13.30-19.30 o även Emanuel ska jobba lite hemma hos sin pappa o förhoppningsvis hinna färdigt det han ska göra innan snickarna ska göra sitt.
Hoppas på att han ska vara hemma tills jag kommer så vi kan äta lite gott o bara ta det lugnt resten av lördagkvällen.
Så spenderar vi nog söndagen i Jämjö, om inte någon är intresserad av att åka på bröllopsmässan i Kalmar? ;)
---
Bara 6 månader kvar nu, tills vi står där i kyrkan! :D
Ringt en fotograf vi är lite intresserade av, för att jag skulle få lite prisuppgifter, dom skulle höra av sig i eftermiddag igen. Det är sjukt dyrt hos de flesta, men egentligen är ju just fotografen någon man ska lägga lite extra på.
Börjar bli dags att sätta lite fart nu med allt känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0