Sool!

Åh, vilken fin dag vi fick idag! O här har jag sovit hela förmiddagen.
Första morgonen jag verkligen sovit ordentligt efter jobbet nu, vaknade när klockan ringde 11.30. O så var jag självklart vaken lite innan Emanuel skulle lämna barnen, dessutom ringde bokningen vid 7 o undrade om jag kunde jobba. Antingen redan nu på morgonen eller kvällen, men nej, ikväll ska jag minsann vara med familjen! När man jobbar natten hinner man ju knappt umgås med dom alls eftersom man ska sova en stund på kvällen också.
---
Tyvärr hinner jag bara njuta av vädret medans jag hämtar hem barnen sen vid 16, måste städa här hemma idag. En riktig storstädning. Får väl öppna balkongdörren så jag får in lite härlig luft här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0