Inspiration

Fick erbjudande om jobb idag också, 8-23, men nej. Visst skulle jag kanske passat på nu när det faktiskt erbjuds ganska många tider, men jag har så jag klarar mig ändå nu. Fick fredagkvällen, mellan 17.30-21.30 också.
Jobbade ju till 23 igår, så gå på ett 15-timmarspass dagen efter känns inte så lockande..
---
Istället sitter jag här, tar det lugnt, o letar inspiration till bröllopet. Just nu kollar jag buketter, det enda jag bestämt är att jag vill ha röda rosor, möjligtvis något vitt också, o gärna murgröna. Först tänkte jag mig någon droppformad. Men eftersom jag nog kommer ha en relativt enkel klänning tror jag det blir för stort.
---
Jag har bokat en annan lokal också nu, vi har verkligen varit tveksamma senaste veckorna om vi ville ha den vi bokat från början. Den bokade vi mest för att den var billig o låg på gångavstånd från kyrkan.
Men där fanns bara en kyl, mindre dessutom. Ingen diskmaskin o ingen vanlig toalett.
Vet inte vad vi tänkte på.
Men som sagt, nu har jag bokat en annan, med 2 kylar, diskmaskin o toaletter ;)
Blev 3000 kr dyrare bara ;/
Menmen, det får det vara värt för att kunna förvara all mat o kunna ha vanligt porslin.
Idag har vi bokat tid med Sydbild också för att kolla lite priser o sådär.
Så det går framåt känns det som :)

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

När är det ni ska gifta er? :) Har ni sparat ihop till en budget eller hur får ni råd att gifta er? :) Jag känner att jag måste ha ett fast jobb och typ samla ihop pengar i 10 år innan vi har råd att gifta oss ;p

2012-03-07 @ 11:29:31
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0