Helgen

Helgen har passerat o jag har jobbat. Lördagen hoppade jag in mellan 13.30-19.30 o söndagen fick jag ta natten.
Trots att jag inte hann vila, det blev bestämt vid 19, o då var vi kvar hos mina föräldrar så det var bara att bege sig hemåt o lägga barnen så jag kunde åka o jobba mellan 21-03.45.
Jag höll mig trots allt pigg, antagligen för att jag sov till 11 på söndagsförmiddagen ;)
---
Idag har jag alltså sovit, fram till 11. Ska strax hämta barnen.
Emanuel blev lite uppstressad imorse när han var tvungen att ringa dagis också o säga att dom kommer.
Ännu mer panik får han när ingen svarar. Vid det laget har han väckt mig för länge sen. Så jag provar ringa jag också, men spelar istället in en meddelande. Tack o lov har dom hunnit lyssna av det innan han kommer, så det var ju lugnt.
---
Veckans jobb blir imorgon 13.30-23 o på lördag 21-03.45, som jag vet hittills. Men det räcker bra, efter en vecka med 4 nätters jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0