Fotograf - Check!

Fotografen är nu bokad också, det kändes jättebra, med allting.
Så ännu en punkt färdig, vi ska bara bestämma om vi ska ta bilder före eller efter vigseln o var. Blir även lite bilder inifrån kyrkan.
---
Överlevde jobbkvällen också, min bror var så snäll att han körde hem mig när jag slutade vid 23 annars hade jag fått gå. Emanuel fick nämligen köra mig till jobbet efter vi varit hos fotografen annars hade jag blivit ännu senare än vad jag redan var :/.
Idag är jag ledig, barnens dagis har planeringsdag så dom är hemma hos mig. Har tvättstugan nu mellan 11-15 också så det är fullt upp här hemma.
Kvällen blir lugn, umgås med familjen nu när jag faktiskt har en kväll hemma. Imorrn kväll jobbar jag ju igen, o lördag har jag natten.
Dagen imorrn spenderas i Kalmar med Sandra, barnen ska få leka av sig hos mormor o det tjatas o tjatas om att vi ska dit nu. Går inte att berätta något för dom i förväg, då är det tjat hela tiden sen ;P.
O just mormor är en stor favorit.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

En lite annorlunda fråga som inte tillhör detta inlägg...

Den Solhatten och "badrocken" från blingo är det

något du har kvar som du skulle kunna tänkas sälja? :)

Mvh/Anna

2012-03-10 @ 01:06:05
Postat av: Elin

Sydbild är skitduktiga :)

2012-03-10 @ 12:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0