Tvätt o städdag

Idag har jag fullt upp. Lämnat barnen på dagis o har precis slängt i mig lite frukost.
Dags att dra igång städningen här hemma, o sen har jag tvättstugan 11-15.
Kan vara skönt att komma hem till en fräsch lägenhet(så fräsch den kan bli) imorrn kväll, om vi ens kommer hem imorrn kväll.
Blivit dags för besök i Lund igen för Lucas, ny magnetröntgen för att kolla upp cystans utveckling.
Så ikväll lämnar vi Leija hemma hos hennes mormor o morfar, så slipper hon den långa bilvägen o all dryg väntan där.
07.00 bär det av imorrn på morgonen, har tid vid 10. Själva röntgen går ju ganska fort, men först är det sövning o sen uppvaket efteråt också. Kommer aldrig bli lätt att se sitt barn somna så fort..
---
Håll tummarna för min lilla pojk imorrn är ni snälla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0