2012

Nu är vi inne på ett nytt år, så kanske dags att dra igång bloggen här igen.
Kan behöva skriva av mig lite.
---
Inte blivit mycket jobb senaste tiden, kände lite på mig att Januari kommer bli väldigt lugn. Tur att man jobbade lite helgdagar i December, fin OB :)
Idag har jag varit o storhandlat, passade på när barnen leker av sig på dagis. Även fått lite telefonsamtal avklarade.
Eftersom Emanuel aldrig läser här kan jag ju berätta att jag bokat hotell till oss nästa fredag, på hans 24-årsdag. Blir bara här inne i stan, men vi ska ut o ät fondue o gå på bio också. Det enda han vet om är middagen ;)
Ska bli mysigt iallafall, även om vi inte åker iväg. Lördag blir det hotellfrukost o sen hem o förbereda lite kalas.
Kunde ju haft det på söndagen med men då ska jag jobba natt o behöver lägga mig på eftermiddagen redan ju.
Skvallra nu inte om detta! ;)
---
För övrigt väntar jag på att något spännande jobb ska dyka upp, gärna något fast,
Men jag har börjat känna att jag nog inte vill vara personlig assistent, man vet aldrig hur länge man har kvar jobbet då :/.
Så jag funderar fortfarande på vad jag ska bli när jag blir stor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0