Härlig känsla

Det börjar kännas lite verkligt nu, att vi ska gifta oss alltså :D
Igår var jag o svägerskan o kollade vigselringar, hon gifter sig i Juli, skönt att kunna diskutera med någon.
Min första ringkoll, o efter att från början varit inne på titan har jag ångrat mig totalt.
Emanuel kommer ha titan, för det är det enda han tål(tror vi). Han har hemska eksem på händerna o läkaren trodde att ringen utlöst det, trots att han inte haft den på sig på länge.
Hur som helst, nu är jag sugen på vitguld istället, men då "måste" jag byta ut min förlovningsring eftersom den är i guld o jag vill absolut inte blanda.
Vi får se, hinner ju gå o kolla flera gånger. Emanuel måste ju vara med också.
---
Barnen är på dagis nu, trots all snö som kommit gick det knappt att dra pulkan ner till dagis. Dom kan väl spara en liten bit på ena sidan när dom skottar tycker jag! Barnen tycker ju det är jätteroligt, fick dra dom halvt uppe på vallarna nu så att de fick åka en bit iallafall. Men dom skulle åka lite i backen utanför dagis nu också, så dom blir nog nöjda iallafall :).
Jag skulle städa lite var det tänkt, men jag fastnar ju här..
Imorrn lutar det åt att det blir första rundan med klänningsprovning, mamma följer med mig, bättre o ärligare smakråd finns nog inte, än ens egen mamma. Så klart att hon ska följa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0