Första klänningsprovningen

Första klänningsprovningen avklarad, jag blev kär redan efter andra klänningen :)
Kände mig så fin, för en gångs skull!
Kommer troligtvis åka till Kalmar o kolla lite också, men har svårt att tro att något slår denna. Önskar jag kunde visa er, men nej ;)
Mamma tog bilder med min telefon, så jag kan visa Emanuel när han kommer hem iallafall.
Vi tog en liten svängom på stan också, köpte doppresent till barnens lillkusin som döps på söndag, o så köpte jag mig en pippikofta som jag funderat på länge.
---
Barnen är hämtade från dagis o sitter i soffan o mumsar päronbitar just nu, just päron har varit väldigt populärt här hemma ett tag nu, både hos mig o barnen.
Resten av dagen blir lugn hoppas jag, långpromenad på motionsbandet ikväll också tror jag.
Imorgon pratade mamma o jag om att vi skulle komma dit imorrn o leka lite i snön o kanske grilla korv :)
Sen ska jag sova en stund på eftermiddagen/kvällen inför nattjobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0