Nu är det nära

Känns som att vi fått ordning på allt nu, vad gäller bröllopet alltså ;)
Har några småsaker till som ska inhandlas bara till dekorationerna.
Igår var jag på provuppsättning o sminkning, o jag blev supernöjd. Kände mig så fin, o då var ju ändå uppsättningen inte så fin som den kommer bli på bröllopsdagen :).
Vi var även o träffade prästen i kyrkan, jättetrevlig kvinna. Provgick lite med barnen fram o tillbaka, så duktiga så, men för säkerhets skull så ska min bror gå med dom. Fick öva på hur vi ska stå, hur vi ska hålla ringarna osv.
Psalmerna valde vi också, o idag ringde jag organisten om ingångs och utgångsmusik som vi haft lite svårt att bestämma, men nu tror jag nog det ska bli bra.
---
Jag har ju även blivit utsatt för ännu en möhippa, denna gången av min mamma, brors tjej, mostrar o kusiner.
Hade riktigt roligt även denna dag. De kom hit utklädda till pirater kl 10 på morgonen en torsdag (9/8), jag fick ta på mig våtdräkt och en dress som de boende på jobbet brukar ha :P Och simfötter, dom får vi inte glömma, skitsvårt att gå i, tom jag skrattade åt mig själv.
Fick åka ring efter båt, först ut till en ö där vi åt lite o drack massa mousserande. Ringåkande tillbaka, o då skvätte det endel men jag höll mig kvar. Trillade däremot i när jag skulle gå från ringen o upp till bryggan :P
Fick lite nya kläder, piratkläder förstås, lite tatueringar här o var. Sen bar det vidare in till Sailet som var här i Karlskrona mellan torsdagen-söndagen, där skulle jag sälja pirathattar vikta i papper o piratgodis.
Gick inte sådär jättebra faktiskt, folk var snåla, o dessutom var det inte så mycket folk.
Sålde gjorde jag sedan hela kvällen, lite senare även "kyssar med tunga", inte så illa som det låter. Det var bara godis ;)
Sjöng till o med karaoke, inte själv, utan med några i mitt piratgäng, valde "Girls just wanna have fun" ;)
En riktigt lyckad kväll, o dag för den delen.
Tack alla underbara!
Kommer bli en riktigt rolig bröllopsfest med dessa människor jag har omkring mig <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0