Vi har det bra!

Inte klokt vad jag är dålig på att skriva numera :/
Barnen har nu hunnit fylla år, Leija blev 2 den 24:e o Lucas fyllde 4 den 27:e. Kalas överstökade fram till November nu då, bortsett från bröllopet i September (som ju är något större än ett vanligt kalas ;)).
Vi har festat loss på Polenfärjan, mellan 23:e o 24:e åkte vi, o jag är redan sugen på att åka igen.
Festa på stan är inget som tilltalar mig, men på en stor båt, jadå ;)
Underbara människor man åkte med också, o det gör mycket.
På hemvägen provade vi på spaát, supermysigt var det, första klassens havsutsikt dessutom.
Tack för denna resan mamma, som bjöd på precis allting! <3
---
För övrigt då? Bröllopet närmar sig o jag har börjat så smått med inbjudningskorten.
Vill in o beställa min underbara klänning också. Får ta tag i det snart.
I eftermiddag ska vi träffa fotografen igen o bestämma var bilderna ska tas på den stora dagen. Jag vill gärna vara i närheten av vatten, men även mycket natur. O Emanuel gillade stadsbilderna vi kollade på sist, så vi får se vad vi kommer fram till.
En annan spännande grej, husvisning imorrn. Renoveringsobjekt, men tar man en sak i taget ska vi klara av det ekonomiskt också. Om det nu skulle bli något. Än så länge har vi ju bara sett bilder o läst besiktningspapprena så vi kanske inte är lika fast efter att ha varit där. Men håll tummarna.
Nu längtar jag efter sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0