Veckan

Vi har haft en bra helg, varit lite barnlediga.
Visade sig att ingen annan skulle ha med sina barn till kräftskivan vi va på, så våra fick sova över hos sin mormor o morfar mellan lördag o söndag. Inget dom klagade över direkt :)
Vi var hemma vid 2.30 i lördags, så först vid 12.30 steg jag upp ur sängen.
Synd att sova bort en sån fin dag egentligen, hann njuta lite av solen hemma hos mamma o pappa iallafall.
Blev bjudna på god mat o marängswiss.
---
Nu är vi inne på sista veckan i September, inte klokt.
På jobbfronten ser det ganska lugnt ut, jobbar 14.30-21.30 imorrn, o 7-19.30 på torsdag.
Men jag har istället lite annat inbokat, idag var det hörselvården med Lucas på morgonen, o det gick okej. Meningen var att han skulle ha hörlurar på sig, o varje gång han hörde ett ljud skulle han bygga på en kloss på ett torn. Men han blev jätteblyg så fort vi kom in, o blev väldigt osäker. Så det testet gick inte så bra, men hon gjorde srcreening o något annat i öronen som skulle visa trumhinnans aktivitet, o båda var helt normala.
Så han hör alltså så pass bra att det absolut inte skulle påverka talet iallafall.
---
Imorrn är det 18-månadersbesök på BVC med Leija, vilket innebär vaccination.
Så onsdag är lika bra att jag är hemma o barnen får vara lediga från dagis för hon brukar alltid få feber efteråt.
O på fredag har jag min arbetsintervju, ska bli spännande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0