Väckt

Att det alltid ska ringa viktiga samtal när jag sover efter nattens jobb.
Sätter såklart mobilen på ljudlös men jag vaknar ju iallafall när det vibrerar, 9.38.
Idag velade jag om jag skulle svara eller inte eftersom jag inte kände igen numret, men jo, jag valde att svara till slut.
O vet ni vad?
Jag skickade ju in ansökningar till jobb på Attendo Care för nästan en månad sen, o idag ringde dom o ville att jag skulle komma på anställningsintervju! :D
Trodde redan att allt var klart så jag blev lite förvånad när hon presenterade sig.
Så fredag nästa vecka ska jag alltså dit, håll tummarna.
---
Grejen är bara att jag är lite kluven, om jag nu skulle få jobbet, måste jag sluta där jag är nu, där jag trivs så himla bra. Speciellt på natten.
Fast visserligen, jag tar nog dom som erbjuder bäst lön ;)
Nej, jag vet inte alls. Det är ju isåfall ett problem jag får ta itu med längre fram.
---
Snart dags att hämta mina älsklingar på dagis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0