Helgen är här

Idag har jag varit i full gång hela tiden, nästan.
Började med ett besök hos logopeden vid 8 imorse. Gick bra tyckte jag. Vi ska jobba lite med S och F, det är dom bokstäverna som hoppas över mest när Lucas pratar. Så vi fick med oss en bild på en orm, som ju låter ssss. Och en bild på en raket som säger fffff. Så dom ska vi alltså kolla på ibland o så får han öva på det. Vi ska dessutom få remiss för att göra en hörselkontroll, bara för att utesluta det. Vi vet ju att han hör jättebra, så jag tyckte egentligen att det var onödigt, men dom vet ju bäst. Ska boka ny tid i Januari så får vi se hur allt gått då.
---
Barnen fick leka en stund till i väntrummet innan vi åkte hem o åt lite frukost.
Sen har jag städat litegrann, hängt upp mina nya, fina gardiner från Jotex, diskat o plockat lite allmänt.
Mer som behöver göras men jag orkar inte just nu. O jag blir så trött på dammsugaren, påsen hamnar typ fel varje gång man stänger den o allt man då suger upp hamnar i dammsugaren o inte i påsen. Så flera gånger har jag hällt ut allt därifrån, satt dit påsen igen o försökt på nytt. Ett tag funkade det bra sen blev det likadant igen, o det är inte så att påsen är full :/
---
Imorrn hoppas jag att det blir Ikea, ska köpa lite nytt till vardagsrummet, tv-bänk, vitrinskåp o lite sånt. Eller om vi ska köpa ett helt möblemang. Vi får se.
Söndag ska Emanuel iväg o jobba, så det blir väl hemmadag för barnen o mig. Inte mig emot, jag är så seeg på söndagar ändå.
Hoppas ni får en bra helg.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0