Work, work

Kan inte klaga på att bokningen inte ringer iallafall, jag är inte ledig en dag denna veckan.
Ikväll är det en kort bredvidgång bara mellan 19-22.
Imorrn nattjobb, 20.45-04. Likadant torsdag.
Fredag förmiddag sover jag alltså, sen börjar jag 14.30 igen..
O sen jobbar jag ju hela helgen också. Måndag ska jag vara ledig iallafall.
---
Barnen är hemma idag, Lucas är dålig. Tyckte han verkade lite förkyld redan förra veckan men igår eftermiddag slog det till rejält, men asmtan då alltså :( Han har inhalerat ett par gånger inatt o även nu under dagen, tycker att han låter lite bättre, o han har trots allt varit ganska pigg idag. Han har kollat på film, målat med vattenfärg o byggt lite duplo. Men man hör ju att han har det jobbigt med andningen hela tiden.
Hoppas han är frisk till torsdag annars får Emanuel vara hemma från jobbet.
---
Under helgen som var besökte vi Ikea, handlade ny tv-möbel bland annat. Tvn ser jätteliten ut nu ju ;/ O dessutom sitter den inte i mitten, så det ser lite dumt ut. Men vi vill inte borra fler hål i väggen nu, vi bor trots allt i en hyreslägenhet. Efter Ikea körde vi o grattade svägerskans man i Nybro, fick massa gott, o fick känna på den fina bebismagen :) Snart är det dags!
Söndag kan ni ju gissa vad vi ägnade oss åt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0