Nervös

Nervositeten börjar smyga sig på inför anställningsintervjun på fredag.
Jag har ju aldrig varit på det innan så jag vet inte alls hur det går till, hur mycket frågar dom om egentligen?
Läst lite på arbetsförmedlingens hemsida o där står hur många frågor som helst, fast det är väl mer så att man ska vara förberedd på vilka frågor som kan komma.
Jag som har så svårt att prata positivt om mig själv, nu måste jag ju göra det. O hur mycket kan man säga utan att det ska låta skrytsamt? Det bara snurrar i huvudet.
Ikväll ska jag iallafall sätta mig o skriva ner någon liten presentation på mig själv, o även ett par frågor att ställa till dom.
Sen får vi hoppas på att dom ställer bra frågor som jag faktiskt har svar på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0