Nattjobb

Efter en helg på sammanlagt ca 26 timmar hade det varit skönt att vara lite ledig.
Jag är visserligen ledig nu på dagen, men blev inringd på jobb inatt, så jag måste lägga mig när Emanuel kommer hem. Så jobb mellan 20.45-04 inatt alltså. Kanske imorgon också beroende på om svägerskan är sjuk även då.
Men jag tycker det är kul att jobba natt faktiskt, trots att det kan vara lite ensamt att köra runt själv. Goa människor träffar man iallafall :)
---
Barnen sitter o kollar på Bilar just nu, medans jag sitter här o glor. Är inne på andra maskinen med tvätt o hade behövt plocka upp lite här men just nu orkar jag faktiskt inte.
Tänkte att vi skulle ta veckans storhandling när Leija sovit efter lunch sen, annars vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på till middag. Emanuel har tagit slut på allting nu när jag jobbat ;)
---
Hoppas ni haft en bra helg.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0