Ledig

Änltigen en ledig dag! Fast egentligen känner man sig inte ledig eftersom man sovit bort hela förmiddagen efter nattens jobb.
Men ikväll får jag iallafall umgås med min lilla familj o vi kan t.o.m äta middag tillsammans, det var några dagar sen.
Därför blir det tacos idag :)
---
Torsdag, fredag vankas det jobb igen. 15.30-21.30 imorrn o 7-19.30 på fredag.
Sen tänkte jag ta helgen ledig också, förhoppningsvis ringer dom inte så jag slipper tacka nej ;)
Lördag är vi nämligen bjudna på kräftskiva o söndag hade jag planer på att hälsa på mina föräldrar som jag inte sett på nästan tre veckor :/. Så lång tid har det nog aldrig gått.
---
Gå o ta tag i disken nu, o börja med maten om en timme tror jag.
Puss o Kram
Jag saknar redan sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0