Lång tjej

BVC-besöket gick bra igår. En tjej på 10,2 kg o 84 cm :)
Sprutan var ju inte vidare rolig såklart men det gick snabbt över. Nu är det bara att vänta o se om det blir någon feber av det, skulle isåfall komma efter ett par dagar.
O jobbarkvällen gick fort igår, fick dessutom gå hem lite tidigare, så det var skönt :)
---
Idag är det ledigt, har barnen hemma också så vi ska mysa hela dagen tror jag.
Imorrn blir det lång dag på dagis, lämning 6.30 o hämtning 16.15. Brukar vara lite gnälligt på kvällarna efter såna dagar så jag tycker lite synd om Emanuel som måste klara av dom själv då eftersom jag jobbar till 19.30.
Jag hinner iallafall hem o hjälpa till med läggningen.
---
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0