Första nattjobbet

Idag har jag varit o skrivit på mitt anställningsavtal, som timanställd.
Ska jobba min första natt inatt, eller gå bredvid ska jag göra rättare sagt. Väntar bara på att älsklingen ska komma hem så jag kan gå o lägga mig 1-2 timmar, lär inte ha några problem att somna iallafall. Satt o nickade till i soffan för bara 10 min sen när jag o barnen kollade på I drömmarnas trädgård, sen tryckte Leija upp rumpan i ansiktet på mig o jag kände att det var dags att byta blöjan ;)
---
Dom har varit på dagis mellan 9-14 idag. Som vanligt fick jag med mig en påse nerkissade kläder hem :/
Han är superduktig hemma, men på dagis brukar det alltid hända en olycka. Han hinner väl antagligen varken känna efter eller säga till, men det kommer väl. Det händer ju inte varje gång han är där.
Båda galonisarna är tvättade nu o ska hängas ut på balkongen så dom kan följa med till dagis imorrn.
Då ska Emanuel lämna dom vid 6.30 eftersom jag måste sova på förmiddagen, sen hämtar jag dom vid 12 bestämde vi. Om det inte är så att jag känner att jag behöver sova mer för då var det bara att ringa.
Har sagt det förut, men jag säger det igen. Barnen har världens bästa avdelning, väldigt flexibla och hur goa som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0