En andra natt

Jodå, jag klarade första natten. Var lite sliten framåt 2 bara, men annars var jag faktiskt förvånansvärt pigg.
O tror ni jag kunde somna igår eftermiddag eller? :/
Låg iallafall o vilade ögonen i 2 timmar. Får se hur det går idag, för jag ska nämligen på min andra natt nu.
Igår gick jag bara bredvid o tittade hur allt fungerade, men idag är det min tur att sköta allt med lite stöd från svägerskan. Nästa gång är jag helt själv så allt måste funka inatt. Det svåraste är nog att komma ihåg var alla bor.
---
Bokningen ringde o väckte mig vid 10.30, en halvtimme innan alarmet skulle väckt mig.
Hade ju självklart satt mobilen på ljudlös men jag vaknade av vibrationerna :/
Menmen, efter ett par signaler valde jag att svara iallafall, som tur var, för jag fick hela 5 dagar framöver, på mitt sommarjobb. Fredag, lördag o söndag nästa vecka, o torsdag, fredag veckan därpå.
Nästa vecka ska jag dessutom jobba måndag mellan 9.30-15 o tisdag 19-22, då som personlig assistent.
Skönt att få jobba lite faktiskt, o att barnen får vara lite mer på dagis :)
---
Leija somnade i vagnen på väg hem idag, la över henne i sängen när vi kom hem så där ligger hon nu.
Lucas kollar på samma film som igår, trots att det gick ett avsnitt på barnkanalen precis nu så ville han hellre titta på filmen. Jag ska nog sätta mig o kolla jag med, behöver vila lite känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0