Charmtroll

Lucas vet verkligen hur man charmar en. När jag stod o torkade honom efter att han besökt pottan, så kramar han om mitt ben o säger "Jag älskar mamma". Tacksam pojk ;)
Såna tillfällen blir man tårögd.
---
Igår var vi på marknad inne i Lyckeby, gick in i det underbara vädret. Leija vägrade vagnen o skulle gå hela vägen dit, tar ca 20-30 min när man går själv så ni kan ju tänka er vilken tid det tog när hon skulle gå...
Lucas åkte 3 karuseller sen gick vi o handlade lite godis på ÖoB, därefter promenad till Maxi för att handla oss lite mat o sen gick vi hemåt igen. På hemvägen sov Leija i vagnen, o Lucas ville istället gå hela vägen hem. Så även det tog tid. Till slut fick Emanuel gå i förväg med vagnen o förbereda maten så gick jag med Lucas.
Lite lördagsmys igår med godis, chips och Hur många lingon finns det i världen. Så fin film, jag grät, o även Emanuel kan jag avslöja. Han läser ändå inte min blogg ;)
---
Idag ska vi till svärfar o Annette på middag, så barnen är badade och Leija ligger o sover nu.
Det gick förresten bra på "provjobbningen" i torsdags, är numera timanställd där. På tisdag ska jag gå bredvid svägerskan på natten också så jag kan vara timanställd även där. Hoppas det blir lite jobb av det framöver men det verkar det som att det skulle vara.
Hoppas ni haft en bra helg.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0