Bättre

Lucas är mycket bättre med andningen idag så imorrn får det bli dagis igen.
Vi ska iväg o handla när Leija vaknat tänkte jag, har ingenting att laga till middag.
Så fort Emanuel kommit hem går jag o lägger mig 2 timmar så jag orkar med natten, första gången efter bredvidgången, så nu ska jag alltså köra runt själv. Lite nervöst men jag tror nog det ska gå bra.
Torsdag blev det visst inget i nattpatrullen iallafall då jag behövdes mer hos kunden jag jobbar hos nu, så jag börjar 17 imorrn, o jobbar till 08 på fredag. Har alltså sovande jour från kl.23.
---
Känns lite sådär att jag inte kommer få träffa barnen överhuvudtaget på fredag. Emanuel lämnar ju dom på dagis vid 6.30, o det är ingen mening att jag hämtar dom när jag slutat för jag börjar ju vid 14.30 igen.
Hoppas dom hinner vakna innan jag kör till jobbet på lördag annars träffar jag dom inte då heller :(
Får passa på att gosa så mycket jag bara kan idag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0