Valborg

Hittade bara kläder till barnen i lördags. H&M har hur mycket fint som helst så det blev en stor kasse som fick följa med hem, behövde lite vår/sommarkläder till dom.
Men några kläder till bröllopet hittade vi alltså inte :/
Glassiären fick sig ett besök också, premiär för i år, provade två nya smaker, cocosananas och strawberrycrunch. Helt okej smaker båda två, men min favorit är fortfarande melon.
Kom till mina föräldrar senare än tänkt, så vi begav oss ut på promenad med en gång, o picknickkorg hade vi med oss. Meningen var alltså att vi skulle gå ådalsrundan, som dom ska ha fixat till. Men det var inte anpassat för barnvagn, o då hade vi ändå bara sulky. Vi kämpade oss fram där ett tag tills vi hittade en gång ut till vägen istället :P
1½ timme blev det iallafall, lite till tror jag t.o.m.
Gick ner till ådalsbacken o åt lite fika där innan vi gick hemåt.
O då blev det grillning :)
Var hemma runt 22 nån gång, så det blev sent för barnen, vilket resulterade i att dom sov till 8.30. Väldigt ovanligt.
---
Söndagen tog vi en tur in till Lyckeby för att återigen kolla efter bröllopskläder, men ingenting. Däremot fick vi tag på skor, och ett par stövlar till Lucas. Dessutom köpte vi en blomma till balkongen o nya blommor till köket.
Lagade middag när vi kom hem o vid 17 stack jag till gymet för ett pass BodyPump. Det sved i musklerna under passet! Fy..o idag har jag såklart träningsvärk. Men jag ger mig på ett pass till på onsdag ;)
Idag får det bli promenad, tar det runt lunch sen så kan Lucas passa på att sova (hoppas jag).
När Emanuel kommit hem sticker jag in till stan o letar igen, måste ju ha tag på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0