Fredag

Nu har jag en månads ledighet kvar innan jobbet drar igång. Visserligen ska jag ju dit innan o gå bredvid också.
Men den 20:e Juni börjar mitt vik.
Med tanke på att jag gått hemma sen hösten 09 ska det bli ganska skönt att komma igång, framför allt för pengarnas skull om inte annat! ;)
---
Sitter o funderar på om min Ziperall kommer idag, antagligen inte, verkar som de flesta som beställt fått dom 1-2 veckor senare än lova. Men åh, vad jag hoppas! Kan jag sitta i mysa i den ikväll.
---
Lördagen ska jag börja med ett pass BodyPump vid 10 hade jag tänkt, jag ska verkligen komma iväg. Lördagmorgonen har jag svårt att få något gjort överhuvudtaget.
Runt lunch ska vi lämna barnen i Jämjö. Vid 18 blir det bio o sen hem o kolla på någon film o äta lite gott.
På söndag sover vi läänge! Vid 13 är vi bjudna på middag hos barnvakten.
Så det kommer bli en lugn helg, men den lär gå lika fort som vanligt iallafall.
---
Idag försöker jag förresten få Lucas att kissa på toaletten, han har gått utan blöja nu i 2 timmar, suttit på toaletten 5-6 ggr men det har inte kommit något än. Tror han har lite svårt att slappna av också när han sitter där, men han är duktig iallafall. Emanuel får jobba på med detta i sommar sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0