Tisdag

Fan! Det började regna idag, o jag som skickade Lucas till dagis i gymastikskor, stövlarna står kvar hemma, annars brukar dom ju vara där nere. Regnkläderna låg iallafall nerpackade i hans ryggsäck. Dom kanske går in en runda nu vid lunch ändå om det regnar för mycket.
---
Helgen är över, o även en måndag har vi hunnit med sen jag skrev sist. Barnen hade det kanon med Annette o Emilia när dom sov där mellan lördag o söndag. Även Emanuel o jag hade det kanon, bion var bra, o 3D var en häftig upplevelse, fast just denna filmen var ju inte så mycket effekter tyckte inte jag. Glasögonen var dessutom tunga att ha på sig, fick sitta o putta upp dom hela tiden.
Låg o drog mig i sängen till 9.45 på söndagen, var seg ett tag, men drog igång med lite städ innan vi åkte till Jämjö vid 12.30. Blev bjudna på mat där, o när Lucas väl vaknat begav vi oss hem till mina föräldrar för att lämna tillbaka resesängen, så blev vi kvar där ett par timmar.
---
Igår spenderade jag o barnen ett par timmar hemma hos mamma, gick en promenad i skogen bland annat.
Körde sedan hem lagom till Emanuel kom, så då blev det middag med en gång sen tog vi det lugnt hela kvällen.
---
Idag kommer Elin o hälsar på :D Hon ska följa med o hämta Lucas sen också är det tänkt, men den där promenaden ser det ut som vi får hoppa över ;/ Skitväder, det var ju soligt för bara två timmar sen.
När Emanuel kommit hem måste jag åka o handla, skulle gjort det nu på förmiddagen egentligen, men Leija vaknade tidigare än vanligt o var därför dötrött vid 9. Hon sover fortfarande, säkert en halvtimme till, så jag ska sitta här o slöa lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0