Lillördag

Godmorgon!
Jag har precis ätit upp min frukost, i lugn o ro. Lucas är på dagis o Leija ligger o sover.
Efter ett par dagars regnande har nu solen hittat fram genom molnen igen, tyvärr blåser det också så det är inte jätteskönt ute.
---
Inga större planer för dagen, lite småplockande bara sen blir det väl storstädning imorrn, brukar vara min torsdagssyssla. Ikväll ska jag på Bodypump, får se hur det går med träningsvärken jag har i ben o mage efter intervallträningen i måndags. Jag kämpar på :)
---
I helgen ska vi äntligen vara lite barnlediga, svärfars sambo erbjöd sig att passa barnen så hon ska få ha dom mellan lördag o söndag. Vi har därför bokat in oss på bio vid 18, nya Pirates-filmen. Precis vid den tiden som jordens undergång kommer inträffa, om ni hört ;P
Tror inte ett skvatt på det..
Hur som, det ska bli skönt att få göra något ensam med älsklingen, det var längesen nu. Sovmorgon för oss båda två på söndag sen, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0