Helg igen

Härliga fredag är här igen. Fredagar innebär vägning för min del, men denna veckan stod det still, hellre det förstås än att det går åt fel håll. Jag har iallafall skött mig okej denna veckan, förutom att jag åt rostade mackor till mellanmål igår, annars äter jag bara bröd på lördagmorgonen.
Denna fredagen innebär också att jag inte bitit på mina naglar på en vecka, jag måste klara det nu. Längsta jag klarat är faktiskt två månader, sen bet jag ner två naglar o tänkte att "nu ser det ju bara konstigt ut så lika bra att ta dom andra också", idiotiskt jag vet..
---
Min chef ringde imorse o berättade att hon ordnat med ledighet för mig den 8-9 Juli, kanon :)
Hon var verkligen bestämd med att hon minsann lovat mig det, så skulle hon behöva gå in o jobba själv så gör hon det sa hon. Men det ordnade sig nu ändå tydligen. Inte många veckor kvar nu tills det är dags att börja jobba, har blandade känslor inför det, särskilt eftersom det är sommar o man bara vill njuta tillsammans med familjen. Men det ska bli roligt att träffa lite nytt folk, o prova på något nytt dessutom, denna del av vården har jag aldrig varit i innan ju.
---
Helgen är oplanerad, men det blir väl iallafall Eurovision imorrn kväll.
Hoppas på bra väder så man kan vara ute lite kanske.
Ha en bra helg.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0