Första målet nått!

Börjar tro att min kropp behöver mer än 2 vilodagar per vecka.
Vågen har ju stått still i 3 veckor nu, därför tappade jag lusten lite redan förra veckan. Var på gymet 3 gånger, intervallträning på måndagen o Bodypump onsdag o lördag, mer än så blev det inte, inte ens promenader.
Även denna veckan har jag legat på latsidan, bara igår jag var iväg på pumpen igen.
Egentligen väger jag mig på fredagar, men jag hade en liten känsla av att jag var lättare när jag vaknade imorse, o visst var det så :D Första målet nått! Runt 10 kg kvar, vi får se när jag blir nöjd.
Kosten tycker jag själv att jag sköter ganska okej fortfarande, äter onyttigt högst 2 gånger i veckan, o då blir det ju såklart under helgen.
Bodypump är något jag aldrig gillat innan, men nu älskar jag det. Man är trött i varenda muskel efteråt o det är så skönt! Jag behöver ju verkligen det där peppandet man får på gruppassen.
---
Idag har jag haft min städdag, o tvättmaskinen har gått hela dan. Fortfarande ett stort berg i badrummet, men torkställningen är full ;/
Nu sitter jag o tar det lite lugnt medans Leija sover o Lucas kollar på barnkanalen.
När Emanuel kommit hem ska vi gå iväg på en husvisning, är redan helt kär efter att ha kollat bilderna ett antal gånger. Så nu hoppas vi på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0