Åt rätt håll

Idag har jag problem med att gå i trappor o nerförsbackar, aj vad ont det gör, träningsvärken alltså. Värst är
justframsida lår. Hoppas att det gått över någorlunda till imorrn annars lär jag ju inte klara av ett sånt pass till.
---
Precis kommit hem ifrån BVC, blev ju en extravägning med Leija då hon hade gått ner i vikt vid 1-årskontrollen, men nu hade hon ökat på bra, 600 gram sen sist, så nu ligger hon på 9350 :)
Hon äter riktigt bra nu, så länge hon är på humör förstås. Men hon rör ju sig mycket mer nu när hon går också, hon börjar få upp farten med så snart springer hon väl, o då behöver man mycket mat ;)
---
Lucas är på dagis idag, uppe i skogen som vanligt. Idag var det mer kläder som gällde, o vantar. Inte alls skönt o blåsten gör det inte bättre heller.
Tror ändå att det får bli långpromenad idag igen efter att jag hämtat honom, får ta med mellanmål som barnen kan smaska på i vagnen. Kroppen lär inte klara av någon träning idag nämligen o dessutom blir det svårt att hinna med det för även idag beger jag mig in till stan igen. Hittade två fina klänningar 5 min innan H&M skulle stänga så jag hann aldrig prova, så jag hoppas verkligen att jag hittar rätt storlek idag. Sen är det smycken också ju!
Det har jag inte mycket av nu, dom har försvunnit lite här o var :/

Kommentarer
Postat av: K.L

Hej!



Läste lite längre bak i din blogg att du köpt skraptavlor. Minns du vart du köpte dom ifrån? =)

2011-05-06 @ 11:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0