Polenresa och bröllop

Jobbat måndag, tisdag o är nu ledig 4 dagar.
Hoppas att det inte ska vara alltför fint väder idag för vi måste nämligen stanna inne o städa o tvätta idag inför resan. Eller jag, rättare sagt, Emanuel är ute o byter bromsarna på bilen.
Förhoppningsvis hinner vi rasta av barnen i lekparken i eftermiddag, svårt att hålla dom inne en hel dag med den energin dom har, blir bara bråk av det.
---
Imorrn blir det packande och lämning av barn hemma hos mina föräldrar där dom ska vara till lördag. Sen ska vi köra dom till svärmor på lördagen eftersom både vi och mina föräldrar ska på bröllop. Underbart, jag bara älskar att gå på bröllop. Väntar o längtar så tills det är min tur.
Söndag jobbar jag mellan 8-21.30, så det blir väl inte allför sent på lördagen tror jag.
---
Annars har jag väl inte mycket att dela med mig av nu, trots att jag inte skriver så ofta numera.
Vi håller på att planera lite för en Ölandsresa framöver iallafall. Dessutom pratar vi om att skaffa våningsäng till barnen så dom får dela rum nu. Även det lär ske under Emanuels semester isåfall.
Hoppas ni får en fortsatt bra vecka! Jag ska njuta av min ledighet o att få vara (nästan) själv med älsklingen ett par dagar :)
Puss o Kram
(Bjuder på någon bild ifrån midsommarcampingen som jag inte var med på)

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vi har oxå tänkt fixa våningsäng till pojkarna, kan inte du berätta sen för mig hur det funkar för er. Jag är lite orolig att Dante inte kommer vilja ligga så högt upp. Sen att han glömmer av att han ligger uppe när han kommer in till oss på natten och ramlar ner. Men vi har tänkt på det länge nu. Men berätta sen hur det funkar för er =)

2011-07-06 @ 11:08:00
URL: http://malabuz.blogg.se/
Postat av: Evis

Hej.

Vad skönt att du är ledig några dagar.

Fina kort på fina och söta barn.

Kram Evis

2011-07-06 @ 22:58:58
URL: http://evacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0