Mycket på gång

Men hej, det var längesen ;)
Jag har ju kommit igång o jobbat nu o har inte alls tagit mig tid till en uppdatering när jag varit ledig.
Jobbade hela midsommarhelgen, 12,5 timme på midsommarafton, 13,5 timme både lördagen o söndagen. Det var tufft, men nu har jag gjort det värsta på schemat. Var själv hela helgen, Emanuel o barnen låg med svärfars husvagn i Emmaboda. Gjorde ju inte så mycket eftersom jag i princip la mig så fort jag kommit hem nästan.
---
Denna veckan jobbade jag heldag i onsdags(7-19.30) o igår 14.30-21.30, så nu är jag tredagars-ledig. Underbart!
Trivs kanon på jobbet, tycker ändå tiden går ganska fort när man är där.
Lite ont om pengar denna månaden bara, har ju timlön så juni-lönen kommer ju först i slutet på denna månaden :/
O jag måste köpa mig lite kläder, och klippa mig för den delen. Dessutom ringde tandläkaren innan o bokade in mig på måndag så jag hoppas att jag inte har några hål nu.
---
Nästa vecka jobbar jag måndag, tisdag o söndag. Skulle jobbat fredag, lördag också men bad om ledigt redan när jag fick mitt schema. På torsdag ska vi nämligen iväg med Emanuels jobb till Polen, 2 nätter på färjan o en heldag i Polen. Åker torsdag kväll o kommer hem lördag morgon. O på lördag ska vi på bröllop, kusinen gifter sig :)
Mycket på gång nu alltså, men det är bara kul. Förutom utgifterna då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0