Inskolning

Leijas inskolning började igår, det har inte gått alls lika bra som det gjorde när Lucas skulle börja.
Igår var hon väldigt mammig o höll sig i närheten av mig hela tiden.
Idag gick det bättre, men fortfarande stunder då hon ville upp i min famn. Man märkte ändå att hon kände sig lite tryggare idag o jag kunde hålla mig lite längre ifrån medans en fröken underhöll henne. Det är ju bara när hon ser mig som hon ska till mig, annars bryr hon sig inte alls.
Lucas har bara fått vara på dagis under inskolningstiderna för att jag ska slippa en massa spring, inte så populärt från hans sida men det får bli så.
---
Annars händer det inte mycket här för tillfället, behöver ta tag i att skriva en jobbansökan, men det är så svårt! Någon som är manad att skriva en åt mig kanske, som känner mig bättre än vad jag själv gör? ;)
Vill inte vara kvar i kommunen, alltför långa köer..
---
Till helgen blir det en liten kräftskiva hemma hos mamma o pappa, på fredagen. Jag ska fixa efterätten :)
Lördag ska jag förhoppningsvis träffa Elin en stund. O söndag blir det jobb mellan 8-21.30.
Tog lite bilder på barnen innan vi skulle gå imorrn men jag har inte orkat lägga in dom än så dom kommer vid ett senare tillfälle ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0