Måndag

Jobbardagen gick riktigt fort igår tycker jag, o nu är jag ledig på obestämd framtid ;)
Tills jag blir inringd rättare sagt.
Suttit o skrivit CV nu på morgonen, nästan klar tror jag, men jag tycker det är svårt att veta hur mycket man ska skriva på t.ex "personliga egenskaper".
Barnen har varit på dagis mellan 9-12 idag, fortfarande inskolning för Leijas del, denna veckan också.
Det går iallafall kanon, ett litet gnäll när jag sa hejdå imorse sen tystnade hon. O hon har aldrig varit gnällig under tiden jag varit borta utan hon är glad hela tiden :)
Hon somnade ganska snabbt i vagnen på vägen hem, märkte inte alls när jag drog av regnkläderna här hemma heller, så nu ligger hon i sin säng o sover.
---
Imorrn är det dagis mellan 9-11, samma tid torsdag. Onsdag ska hon vara där mellan 9-14, så då blir det sovning där också. Lucas går samma tider, men på onsdag ska vi in till barn o träffa hans läkare. Vet inte riktigt vad det gäller faktiskt, men jag anar att det är uppföljning på astman. Ska nog göras pricktest o så framöver för att ta reda på vad han reagerar på. Man kan inte busa upp honom för mycket för då kommer hostan med en gång.
---
Har jag berättat att Lucas är blöjfri förresten? Förutom nattetid.
Superduktig är han, någon olycka har det blivit när han inte hunnit säga till men annars går det kanon.
Imorse när han kom upp tog han av sig blöjan nästan direkt o satte sig på pottan. :)
Stolt blir man, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0