Fredag

Händer inte mycket här idag, vi väntar på solen. O en reperatör. Jag tror iallafall att det kommer nån idag, hoppas på pappa ;). Felanmälde vår kran i köket igår, handtaget har lossnat så Emanuel satte dit en skruv som vi använt för att få på vattnet nu. Varken praktiskt eller snyggt.
När vi ätit middag i eftermiddag, tacos ;), så ska jag ge mig iväg en runda, köpa lite dricka till morgondagen o försöka hitta mig något snyggt att ha på mig också.
Denna veckan har jag börjat vara flitig igen, o det resulterade i -2 kg på vågen idag, sen i måndags. Låter inte klokt, antingen visade den fel i måndags eller idag :/ Har skött maten jättebra, träning mindre bra kanske, bara två dagar än så länge. Denna gången får jag verkligen inte ge upp, det måste gå..
Tänkte att jag skulle belöna mig själv efter varje -5 kg, första belöningen blir en ny mobil, så den strävar jag efter nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0