Sommarjobb

Vad skönt, nu vet jag vad jag ska göra i sommar :)
Fått schema o så idag redan, ser okej ut, många långa dagar bara, men då är man istället alltid ledig 2 eller 3 dagar på rad.
Jag kommer jobba på ett gruppboende för funktionshindrade, bor bara 4 st där så det låter lite mysigt tycker jag.
Börjar den 20:e Juni, så det är ju ett tag kvar trots allt.
---
Mamma har varit här medans jag var iväg o träffade min blivande chef, hur trevlig som helst förresten!
Men nu har mamsen åkt, Leija sover o Lucas kollar på barnkanalen. Trodde att han också skulle sova en stund men än så länge ser han pigg ut.
När Emanuel kommit hem blir det middag, tacogratäng. Sen ska jag iväg en runda o köpa doppresent o en blomma till min farmor o farfar.
Vid 18 ska vi nämligen dit o gratulera dom.
Imorrn blir det kanske ett zumbapass på förmiddagen, dop i Jämjö vid 14 o sen lördagsmys här hemma.
Söndag blir det kroppkakor hos mamma o pappa :) Såå gott, alldeles för länge sen, som vanligt.
---
Förresten, håret blev kanon igår, 2½ timme satt jag i frisörstolen. O en himla massa hår blev jag av med.
Märktes på vågen också idag, ett helt kilos skillnad ;) Haha, förhoppningsvis vägde inte håret så mycket, utan jag har lyckats förlora lite vikt trots att jag varit sjuk.

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Skönt att du fått sommarjobb! Är det ett jobb som du kanske har möjlighet att få förlängning på sen?

2011-04-08 @ 14:09:50
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0