Soffproblem

Städat av lite fort här nu på morgonen, väntar besök från KarlskronaMöbler, någon gång mellan 10-12 skulle dom dyka upp.
Dom ska kolla på vår nya soffa, som inte är riktigt hel. Vi upptäckte redan när vi fått den att ryggstödet på ena delen inte "följde" med de andra två delarna, jag tyckte inte det spelade någon roll eftersom man ändå inte ser det då man har kuddar där. Men Emanuel har gått o grubblat på det ett tag o häromdan delade han på soffan för att kolla om han såg något konstigt, o då visar det sig att en del är lite spräckt på ena sidan.
Så nu ska dom alltså komma o kolla på det, o jag antar att vi antingen får en helt ny soffa eller att dom byter ut den delen. Det borde dom ju göra iallafall?
---
Lucas är på dagis, i regnrusket, eller regnar gör det väl inte just nu, bara allmänt grått o dimmigt.
Leija somnade för en halvtimme sen ungefär, så här är lugnt.
Inga planer för dagen, mer än att det ska tvättas.
Efter middagen ska vi iväg o gratta svärmor som fyller år, o jag ska kämpa för att låta bli allt gott!
Det gick inte igår, när jag skulle fixa ett påskägg till henne. Godiset som inte fick plats åkte in i munnen på mig istället :/
Jag måste verkligen få lite mer disciplin på mig själv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0