Påskhelgen

Har haft en underbar påskhelg, haft Emanuel hemma i 4 dagar :)
Tyvärr har det blivit lite för mycket av det goda, men nya tag igen. Tycker ändå inte jag frossat så som jag brukar när jag äter godis, men jag höll mig ju inte till en dag.
---
Påskafton var vi hemma hos mina föräldrar, åt gos mat, letade påskägg, kastade hästsko o hade det allmänt skönt i solen.
Påskdagen var det lugnt hela dagen. Åkte på kalas på eftermiddagen.
Annandag påsk blev vi bjudna till svärfar på middag. Tog en promenad ner till havet, ljuvligt!
Grillning när vi kom tillbaka.
---
Dagarna är verkligen riktigt varma, men det blir snabbt kallt på eftermiddagen/kvällen. Det är ju trots allt inte ens Maj än. Tyckte det var lite svårt med vad man skulle ta på Lucas idag när han skulle till dagis, men jag har iallafall packat ner en t-shirt också om han skulle bli alltför varm.
Leija o jag var o storhandlade direkt efter att vi lämnat honom, gick sådär för Leija var redan trött o inte alls på humör. Men hem kom vi, med varor, o hon ligger nu o sover sen nästan 2 timmar tillbaka.
Hoppas att ni andra också haft en bra påskhelg!
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-19 @ 22:26:41
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0