Påskfest

Igår hade dom påskfest på dagis, så jag lämnade en liten påskkärring till dom igår.
Hade bara en scarf hemma, en rosa med hello kitty, men den tyckte han var superfin :P
Inte särskilt påskig, men tanken som räknas. Rosa kinder o lite prickar blev det också, så han var så söt.
Scarfsen hade han på sig hela dagen, även när vi var hemma. Gömde undan den imorse, annars hade han väl velat ha den idag också ;)
---
Jag var o storhandlade igår efter att Emanuel kommit hem, hann tillbaka o packa in varorna o sen begav jag mig till gymet för ett pass BodyCombat. Vilket såklart resulterat i träningsvärk idag, skönt! :)
Ikväll blir det Indoorwalking.
---
Leija ligger o sover sen en timme tillbaka, försökte få i henne lite gröt först, men efter 3 skedar bara skrek hon o slog till skeden, så då åkte hon i säng istället. Blir nog en timme till kan jag tänka mig. Tycker hon har sovit närmare 3 timmar på förmiddagarna nu.
O här sitter jag, gör ingen nytta alls, trots att det hade behövts. Ska bara hitta motivationen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0