Nu är våren här!

Helgen har passarat, o så även måndagen. Jag tampas med min förkylning som iallafall är på bättringsvägen, men inte så pass att jag kan träna. Jag som ville gå på releasen av den nya koreografin på BodyCombat ikväll ;(
Det är hopplöst. Promenader blir det iallafall.
Igår var jag seg hela förmiddagen, men efter att vi fått i oss lite lunch gick vi ner till lekparken, barnen hade varsin hink o spade som jag tänkte dom skulle leka med. Lucas har alltid tyckt att sånt är jättekul, men Leija gillar det inte alls. Hon får panik bara jag sätter henne i sanden, o råkar hon få ner handen i sanden är det ännu värre.
Undrar när den här fasen ska gå över egentligen, för jag har fått för mig att det är någon form av seperationsfas hon går igenom, o har gjort i flera månader :/
Hur som helst, efter en bra stund i lekparken åkte barnen ner i vagnen igen o vi begav oss mot Bastasjö, barnen somnade, precis som jag hade tänkt, o jag gick den lilla rundan där uppe o sen hem igen, tar ca 80 min.
Gud vad skönt det var igår förresten! Riktig vårvärme, o jag såg årets första fjäril :) Vilken lycka!
---
Idag är Lucas på dagis. Leija o jag åkte direkt till affären efter det så veckans storhandling är klar, åt frukost när vi kom hem o nu ligger hon o sover.
Jag har precis ringt ett samtal, som troligen leder till sommarjobb, äntligen. Har ju inte hört något från dom jag skickade ansökningar till först, så nu ringde jag till min mosters chef, som turligt nog fick ett avhopp i fredags. Så vi ska träffas nu på fredag o prata lite mer om vad det är för jobb o sådär :)
---
Men vet ni vad jag ska ta tag i nu? Mina skitiga fönster! Inte en dag för tidigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0