Måndag

Helgen är över för denna gången.
Lördag blev det dop för min lilla kusin Isac, sen hade vi bara lite lördagsmys här hemma med godis o chips.
Söndag ville barnen upp vid 7, Emanuels tur att få sovmorgon så vid 8 hade jag klätt på barnen o fått i dom i vagnen, sen begav vi oss mot Bastasjö. Leija tyckte inte alls det var roligt att åka vagn denna morgon, tack o lov somnade hon efter en stund. När vi kom upp till Bastasjö fick Lucas gå lite själv på motionsspåret, så det blev ju ingen direkt "motion" för mig i hans takt ;) Men skönt var det, o solen sken.
Tror att klockan var närmare 10 när vi väl var hemma igen, så då blev det frukost.
Gjorde oss sen iordning o åkte hem till mamma o pappa där dom var i full gång med kroppkakorna, Lucas hjälpte till också, så duktig var han :)
---
O såklart var det underbart gott! Fick med mig hem också så det blir lunchen idag ;)
Massa kolhydrater, men jag får göra ett undantag, hur ofta äter man kroppkakor liksom?
Nu är jag så gott som frisk igen så denna veckan blir det träning, vet inte vad jag ska hitta på idag. Om jag ska nöja mig med en promenad kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0