Klipp o sling

Jodå, jag klarade kvällen utan kakor, och det känns kanon idag. :)
Var hemma först efter 21, så det blev lite sent för barnen o inte sover dom längre för det konstigt nog.
Vid 7 fick jag stiga upp imorse, ändå okej tycker jag, nu när det är ljust på morgonen.
Riktigt skönt ute idag, trots att det blåser, men det är inga kalla vindar. O solen skiner på oss, underbart!
---
Tråkigt nog brukar ju torsdagar vara min storstädar-dag så vi kommer vara inne tills det är dags att hämta Lucas igen. Blir lite längre promenad då iallafall eftersom dom är i Bastasjö idag så jag möter dom på vägen när dom pausar för mellanmål.
När vi kommer hem, ska jag ge mig iväg nästan direkt. Bror kommer hit o passar barnen medans jag ska sitta hos frisören o bli ompysslad. Slingning och klippning blir det, väldigt nödvändigt nu. Blir kusinen som får ta hand om det idag, hon går sista året på frisör nu o har sin praktik på samma salong som jag brukar klippa mig :)
---
Velat fram o tillbaka om jag skulle gå på combaten ikväll, men avbokade precis då jag fortfarande hostar endel.
Men nästa vecka kör vi på! Hoppas, hoppas förkylningstiderna tar slut nu.
Får se om ni får en uppdatering imorrn, om jag hinner.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0