Fredag igen

Nu har snart denna veckan också sprungit ifrån oss. Vädret har varit helt underbart o det börjar bli riktigt grönt o fint ute :)
Vi har inte haft något särskilt för oss denna veckan, långpromenad i tisdags kväll o igårkväll, o så var jag på indoorwalking i onsdags. Men fan, rent ut sagt, vad varmt det är i den salen, särskilt efter att det varit ett spinningpass också. Jag var svettig redan innan passet började.
Måste börja med styrketräning snart också känner jag.
---
Idag tänkte jag göra lite övningar här hemma, sen får vi besök av mamma/mormor så då blir Lucas glad :)
Imorgon ska vi in till stan o hitta kläder till nästa helgs bröllop, o det blir säkerligen ett besök på glassiären också om jag får bestämma, det är trots allt lördag ;)
Senare under dagen beger vi oss till mina föräldrar för en promenad i Ådalen
Hoppas ni får en bra valborg, ta det lugnt!
(Bjuder på lite bilder också eftersom det var så längesen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0