Aj

Träningsvärk i rumpan är väl aldrig fel ;)
Eftersom jag inte hade tid att gå på combaten igårkväll fick jag träna lite hemma, koncentrerade mig på ben/rumpa mest, o det känns idag. Mage kör jag varje dag, två olika plankor. Eller ja, minst 5 dagar i veckan då..
Vågen rör sig neråt, det går lite segt men det får ta den tid det tar. O dessutom ska jag inte koncentrera mig så mycket på vågen, denna gången har jag tagit före-bilder o gått med i Olgas bikiniutmaning. Ni som är intresserade av träning bör absolut kika in där, mycket kost-tips och olika övningar att prova. Mina rumpövningar tog jag exempelvis därifrån.
Efterbilderna kommer tas vid midsommar, men vänta er inte att dom kommer läggas upp här, det är ju trots allt bikinibilder vi snackar om ;)
---
Idag har vi inte fått se solen, men en dag med lite moln är väl inte hela världen, det ska ju bli fint resten av veckan.
Lucas går sin sista dag på dagis för denna veckan, imorrn ska vi på första logoped-besöket.
Känns lite spännande ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0