Äntligen fredag

Har haft en massa krångel med datorn, eller har rättare sagt, därför har det inte blivit något skrivet.
Den vägrar starta, låter precis som att den inte orkar, fläkten snurrar ett varv typ :/
Men till slut kan man lyckas få igång den, som nu t.ex.
---
Är lite arg på våran våg idag, efter en andra vecka med långpromenader o bra mat står den fortfarande helt still!
Vad gör jag för fel? Detta har ju alltid funkat för mig innan. Överväger återigen någon typ av diet, GI eller LCHF men måste kolla upp mer vad som gäller osv.
---
Ja, annars är det väl okej, dötrött bara. Leija har bökat mycket inatt pga sin täppta näsa, sög ut lite snor vid midnatt när hon vaknade o då ville hon såklart ha mat också innan hon skulle somna om. Nästa gång vid 4, sög ut lite snor o gav henne mat. Halv 5 kom Lucas upp o ville ha välling, låg med honom i hans säng tills han druckit upp o sen kunde jag äntligen krypa ner igen. O sen fick jag gå upp vid 7. Inte konstigt att jag är trött kanske.
Därför har jag inte fått mycket gjort än så länge, planerade storstädning idag men har bara orkat ta Lucas rum hittils.
Måste dammsuga hela lägenheten innan Lucas ska sova, så får jag torka golven under tiden han sover.
Men jag har lite mer än en timme till på mig så det är nog lugnt om barnen är samarbetsvilliga.
---
Var längesen jag la in lite bilder så här kommer ett par.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0