Tillfrisknar fort

Min förkylning är redan på bättringsvägen, allt tack vare nässprayen.
Idag har jag inte behövt ta någon o näsan rinner inte heller. Halsen är lite småkrasslig men ingen fara alls o ingen huvudvärk heller :)
Leija har däremot varit lite snorig nu på morgonen, hennes feber försvann över natten där efter sprutorna så den slipper hon.
---
Vi har en lugn förmiddag här hemma idag, jag o barnen. Leija sover sen en timme tillbaka o Lucas går o äter lite flingor o russin. Vid 14 ska vi till leklandet med Sandra o Elin, behöver rasta av dom lite ;)
Kul att vi äntligen fick ihop en dag som passade oss alla tre, precis innan Elin åker igen.
Kommer bli så kul, var ett tag sen Lucas var där nu.
När vi sen kommer hem därifrån har Emanuel fixat tacos :)
---
Imorrn, lördag, ska vi ut på sjön med mina föräldrar, ska bli någorlunda väder, bara 15 grader men vi får väl klä på oss ordentligt. Mysigt ska det bli iallafall.
Söndag är inte planerad än, men något händer det säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0