Skaffa en hobby!

Eftersom Lucas mådde relativt bra igår, hostade bara lite på morgonen, så fick han gå till dagis idag.
Han lyckades trilla o bita sig i läppen strax innan vi gick dit så han var lite svullen nu men annars var det nog ingen fara.
Han vaknade redan vid 5.15 imorse, o busade då runt med katten tills Emanuel gick upp vid halv.
Så han var lite småtrött redan när vi gick till dagis i skulle ha både nappen o filten, men han var även duktig o la ner det i sin väska igen när vi kom dit :)
---
Idag skulle dom vara i skogen hela dagen, dom har ju sitt lilla ställe där som dom byggt upp med vindskydd o allt. O under helgen hade det tydligen varit några o förstört där, försökt tända eld på saker o slagit sönder endel osv, så det skulle dom försöka återställa idag. Vad är det med dagens ungdomar egentligen!? Skaffa en hobby istället för att förstöra för alla andra! Ibland undrar man ju även var föräldrarna håller hus, men visst, man kan väl inte ha stenkoll på ungarna kanske, o ljuger gör dom väl också..
---
Jag slapp iallafall regnet när jag gick o lämnade Lucas, men nu ser det ut som det ska regna resten av dagen.
Struntade därför i promenaden idag, funderar på att köra styrkepasset på min dvd istället.
Gick förresten ca 75 min igår kväll, riktigt skönt väder, o lugnt o skönt uppe i Bastasjö. :)
Storhandlas ska det göras idag, väntar bara på att Leija ska vakna o äta lite sen åker vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0