Seg dator

Anledningen till att det är tomt på uppdateringar här, är att vår dator fortfarande inte funkar, men Emanuel har troligtvis luskat ut felet nu så det ska köpas en ny del till den.
Under tiden har vi svärmors väldigt gamla dator inkopplad, o den går inte fort kan jag säga :P
---
Leija har hunnit bli 6 månader, i fredags för att vara exakt. O idag blir Lucas 2½.
Leija håller på o lär sig sitta, ibland går det riktigt bra men ibland faller hon bara åt sidan så man måste ju sitta bredvid o vara beredd hela tiden.
---
I lördags var vi hos mina föräldrar på middag med ett par släktingar till, dom drog vidare till Masten vid 21, tur att dom köpt biljetter annars hade dom aldrig kommit in. Dom fick uppleva lite gamla minnen iallafall, nu innan det ska rivas. Jag själv har aldrig varit där eftersom det ligger långt före min tid.
Igår var jag riktigt seg, Emanuel tog därför med sig barnen o åkte till svärfar o jag sov någon timme till.
Sen blev det fart på mig, gjorde fiskpuré till Leija som jag frös in, lite använde jag till gårdagens middag då hon fick potatis, torsk och ärtor som var smaskens :) Lucas gillade aldrig pureérna jag gjorde själv, där var det burkmat som gällde men Leija verka godta båda två.
---
Imorrn är det dags för 6-månaders läkarbesök med Leija på BVC. Onsdag har jag inget planerat, torsdag är också lugn, fram till kvällen för då ska vi lämna barnen hos mina föräldrar. Vår 5-åriga förlovningsdag, som inte kommer firas då. Fredag åker vi till Ullared, som jag längtat! :) Får se om kusinen hänger på. Kul ska det bli iallafall, barnen kommer sova borta i 2 nätter, o det är första gången vi lämnar bort Leija men jag tror inte det blir några problem alls.
---
Nu ska jag gå o väcka Lucas.
Hoppas allt är bra!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0