Samtal efter samtal

Till morgonens långpromenad tog jag mina walkingskor som mamma köpte till mig för 1½ år sen.
O jag kände knappt av foten alls, så skönt! Sköna skor att gå i för övrigt också, som dom får det bli i fortsättningen till mina promenader så slipper jag ju slita på mina vardags-skor.
---
Leija o jag åt sen frukost tillsammans vid 10, hon fick banangröt o jag åt min müsli. Första gången hon får det på morgonen, annars blir det bara en portion på kvällen.
Därefter har det blivit lite bus, lite "facebookande" o lite musik. När Leija somnade tog jag tag i detta med Lund, pratat med tre olika hittills o har bara blivit hänvisad till andra. Nu sist fick jag nog ett nummer till någon som kan hjälpa mig, men hon har inte nästa telefontid förrän vid 13 så jag får vänta med det.
Ringde röntgenavdelningen där vi fått tid, o vad hon kunde se i Lucas journaler ska vi även på återbesök? Undrar när vi skulle få reda på det då?
Annars förstod hon ju att vi inte vill ligga o köra i två timmar när vi lika gärna kan göra en vanlig röntgen här.
Aja, hoppas nästa person har några svar till mig iallafall.
---
Jag vill flytta! Är så trött på att bo här nu, det är en enda stor byggarbetsplats utanför. 20 tomter som förbereds, vilket innefattar sprängningar o annat. Dessutom känns denna lägenheten för liten nu, det är grejer i vartenda hörn, Lucas lilla rum kan man knappt gå in i ens när det är städat. Hittade ett potentiellt boende, men vi får se hur det blir, hon skulle höra av sig i slutet på veckan. Vi håller tummarna iallafall, det skulle nog passa oss perfekt! :)
Leijsan i sin nya matstol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0